márkáink
Bloomingville 2024-es tavaszi kollekció
Készen állsz a tavaszra?
Bár kint még tart a tél, mi már a tavaszt várjuk és folyamatosan töltjük fel az új termékeket a webshopba. Dán partnerünk, a Bloomingville pedig már el is készítette legújabb katalógusát és termékbemutatóját, amelybe szinte azonnal beleszerettünk:)
Rezas szőnyegek most már Magyarországon is!
Megérkezett a House Nordic!
A House Nordic dán bútor és kiegészítő forgalmazó céget Henrik Jørgensen alapította 2017-ben. Azóta a cég termékei óriási népszerűségre tettek szert és jelenleg 27 országban találhatók meg, elsősorban Skandináviában és Európában.
2have - dán kert és bútor design
A 2have dán cég elsősorban kertészeti kiegészítők, bútorok és ajándéktárgyak kereskedésével foglalkozik 2002 óta. A 2have alapítói, Inge Thomsen és Jacob Meulengracht, mindketten virágkötőként kezdték, majd a virágbeszerzés, kereskedés és termékfejlesztés következett. A cég filozófiájának alapja a folyamatos újítás és a fenntartható design. Több...
Gejst design
A Gejst több, mint egy márkanév. A dán szó jelentése körülbelül annyit tesz, mint lelkesedés, energia valaminek a lényege és ez egyben a Gejst cég alapfilozófiáját is jelenti. Design elemeit a nordic életstílus inspirálja és modern lakberendezési kiegészítőiket a kiemelkedő minőség jellemzi. Minden terméküket tehetséges dán és nemzetközi tervezők álmodták meg egyetlen céllal, hogy a Gejst termékekben mindenki örömét lelje.
Újdonság - HÜBSCH dán design bútorok és kiegészítők
A Hübsch dán céget 2010-ben alapította Flemming Hussak, Jannie Krüger és Daniel Henriksen. Azóta a Hübsch az egyik vezető skandináv lakberendezési márkává nőtte ki magát.
Hübsch - dán design és boldogság
A Hübsch dán céget 2010-ben alapította Flemming Hussak, Jannie Krüger és Daniel Henriksen. Azóta a Hübsch az egyik vezető skandináv lakberendezési márkává nőtte ki magát. Több...
Bloomingville története
A Bloomingville-t Bettina Stampe alapította meg 2000-ben, miután beleszeretett az északi (nordic) stítlusba és életvitelbe. Azóta szerte a világban terjeszti és megosztja azt a szenvedélyét; hogyan lehet kreatívan állandóan megújítani az otthonunkat. Bettina férje, Simon Stampe, CEO-ként támogatja és segíti ennek a célnak az elérésében és ennek köszönhetően a Bloomingville az elmúlt 20 évben az egyik vezető, globális, lakberendezési márkává vált.