Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Bloomingville története

Bloomingville története

Bettina Stampe 2000-ben alapította meg a Bloomingville-t, miután beleszeretett az északi (nordic) stítlusba és életvitelbe. Azóta szerte a világban terjeszti és megosztja azt a szenvedélyét; hogyan lehet kreatívan állandóan megújítani az otthonunkat. Bettina férje, Simon Stampe, CEO-ként támogatja és segíti ennek a célnak az elérésében és ennek köszönhetően a Bloomingville az elmúlt 20 évben az egyik vezető, globális, lakberendezési márkává vált. Tovább...

 

A Bloomingville tervezési filozófiája ezzel a négy szóval összegezhető:  A változás boldoggá tesz.

"Szeretjük a természetes egyszerűséget ugyanakkor mélyen megihletnek azok a hétköznapi tervezők, akik óriási szenvedéllyel változtatják át folyamatosan az otthonukat és így élik meg a valódi boldogságot.

Az elképesztő népszerűség és növekedés ellenére a Bloomingville missziója ugyanaz maradt: a megújulás boldogságát szeretnénk elhozni a mindennapok tervezőinek. Ezt a cél oly módon érjük el, hogy divatos termékek széles választékát kínáljuk, elérhető árakon, jó minőségben és magas szolgáltatási színvonalon." 

OSZD MEG A STÍLUSOD. MOND EL A TÖRTÉNETED. VÁLTOZTASD ÁT AZ OTTHONOD.

Mára a Bloomingville stílusát több millió otthonban megtalálhatjuk és 2014-ben a cég az amerikai Regent Holding tagja lett. Évente 4 nagy kollekciót, 2 mini kollekciót, számos szezonközi kollekciót és 1 meseszép karácsonyi kollekciót mutatnak be. 

A rengeteg tapasztalat és a számos kollekció tervezése segítette a Bloomingville-t, hogy képes legyen olyan termékeket alkotni, amelyek barátságos, meleg, laza hangulatot hoznak minden otthonba.  A Bloomingville mélyen gyökerezik a dán ízlésvilág tradícióiban és mindig arra törekedett, hogy újdonságot és apró meglepetéseket hozzon a modern otthonokba. 

“Nem úgy tervezzük a termékeinket, hogy azok uralják a házat, a teret vagy az embereket, hanem hogy támogassák őket - hadd használja mindenki olyan kreatívan a termékeinket, ahogyan szeretné. Minden szezonban új termékeket és stílusokat mutatunk be, hogy így inspiráljuk a vevőinket és keményen dolgozunk azon, hogy a rajongóinknak minél több lehetőséget nyújtsunk. Ez sokszor új design termékek százait vagy ezreit jelenti, mégsem engedünk a tervezés iránti szenvedélyünkből. A tervező csapatunk minden egyes terméket megvitat, értékel és továbbfejleszt, hogy csak azok a termékek kerüljenek be a kollekciókba, amelyekkel valóban elégedettek vagyunk.

Kreatív igazgatónk, Helene Fast és kivitelező tervezőcsapata folyamatosan keresi az olyan tárgyakat, amelyek már az első pillantásra bohónak tűnnek és ez teszi a Bloomingville stílust egyedivé - a lágy és igényes kivitelezés összhangban a világos és vidám Nordic stílussal, amely így teszi az otthonunkat lazává és megnyugtatóvá.

Az a design brand szeretnénk lenni a világon, amely a legnagyobb hatással képes változást elérni az otthonokban. Alapvetően, már néhány Bloomingville darab képes az egész otthont meglepően felfrissíteni, stílusosan magabiztossá tenni - és egy kicsit boldogabbá is."

Tartalomhoz tartozó címkék: márkáink

Keresés