Partnereink

Rezas szőnyegek most már Magyarországon is!

Rezas szőnyegek most már Magyarországon is!

Minden Rezas-nak története van...
A Rezas céget 1991-ben alapította Reza Rejay Dániában és igen szerény körülmények között indult, mindössze egy kis raktárral és egy bérelt furgonnal, melyet maga Reza vezetett. Azonban az elmúlt 30 évben a Rezas Észak-Európa legnagyobb keleti szőnyeg importőrévé vált és nem csak a keleti- de a modern skandináv tervezésű szőnyegek terén is.
Megérkezett a House Nordic!

Megérkezett a House Nordic!

 

A House Nordic dán bútor és kiegészítő forgalmazó céget Henrik Jørgensen alapította 2017-ben. Azóta a cég termékei óriási népszerűségre tettek szert és jelenleg 27 országban találhatók meg, elsősorban Skandináviában és Európában.

2have - dán kert és bútor design

2have - dán kert és bútor design

 

A 2have dán cég elsősorban kertészeti kiegészítők, bútorok és ajándéktárgyak kereskedésével foglalkozik 2002 óta. A 2have  alapítói, Inge Thomsen és Jacob Meulengracht, mindketten virágkötőként kezdték, majd a virágbeszerzés, kereskedés és termékfejlesztés következett. A cég filozófiájának alapja a folyamatos újítás és a fenntartható design. Több...

Gejst design

Gejst design

A Gejst több, mint egy márkanév. A dán szó jelentése körülbelül annyit tesz, mint lelkesedés, energia valaminek a lényege és ez egyben a Gejst cég alapfilozófiáját is jelenti. Design elemeit a nordic életstílus inspirálja és modern lakberendezési kiegészítőiket a kiemelkedő minőség jellemzi. Minden terméküket tehetséges dán és nemzetközi tervezők álmodták meg egyetlen céllal, hogy a Gejst termékekben mindenki örömét lelje.

Hübsch - dán design és boldogság

Hübsch - dán design és boldogság

 

A Hübsch dán céget 2010-ben alapította Flemming Hussak, Jannie Krüger és Daniel Henriksen. Azóta a Hübsch az egyik vezető skandináv lakberendezési márkává nőtte ki magát. Több...

Bloomingville története

Bloomingville története

A Bloomingville-t Bettina Stampe alapította meg 2000-ben, miután beleszeretett az északi (nordic) stítlusba és életvitelbe. Azóta szerte a világban terjeszti és megosztja azt a szenvedélyét; hogyan lehet kreatívan állandóan megújítani az otthonunkat. Bettina férje, Simon Stampe, CEO-ként támogatja és segíti ennek a célnak az elérésében és ennek köszönhetően a Bloomingville az elmúlt 20 évben az egyik vezető, globális, lakberendezési márkává vált.