Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk a weboldalhasználatra vonatkozó adataidat, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket megadtál számukra vagy az általad használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

Az Elfogadom gombra kattintva elfogadod a marketing cookie-kat és a szükséges cookie-kat az adatvédelmi irányelveknek megfelelően. Amennyiben ezeket nem fogadod el, kattints a Beállítások módosítása gombra.

Menü

Szállítás

2020. 11. 29. 02:00:00
Szállítás

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Számunkra a szállítás kiemelt fontosságú, ezért minden egyes rendelést és csomagot a legnagyobb gondossággal kezelünk. Csomagjaink több országon keresztül jutnak el a címzetthez, így nem csak a csomagolást végezzük körültekintően, hanem fuvarozó és csomagszállító partnereink kiválasztását is. 

 

A SZÁLLÍTÁS FOLYAMATA WEBÁRUHÁZUNKNÁL:

Aki online vásárol webáruházból, természetesen elsősorban azt szeretné tudni, hogy a mennyibe kerül a szállítási díj és mikorra várható a csomagja.

 

  • A nordichome.hu weboldalon vásárolt minden terméket díjmentesen szállítjuk ki Magyarországon belül. Nincs költési limit, rejtett felár és nincs kezelési költség vagy csomagolási díj.

 

  • A rendeléskor választhatsz házhozszállítást vagy csomagpontban való átvételt. A csomagpontos átvétel előnye, hogy nem kell otthon várnod a csomagod, akkor mehetsz érte, amikor neked kényelmes, míg a házhozszállítás előnye, hogy elkerülheted a tömeget és sorbanállást.

 

  • A kiszállítás várható napját a először rendeléskor láthatod. Ezután a rendelés visszaigazolásakor emailben is tájékoztatunk a várható szállítási napról. Ez a rendelés visszaigazolásától számított kb.10 munkanap. 

 

  • Azoknál a termékeknél, amelyeket előrendelésre szállítunk, mindig a rendelés visszaigazolásban jelzett várható kiszállítást kell figyelembe venni. Ezeknek a termékeknek hosszabb a szállítási ideje, mivel nincsenek raktáron és a gyártótól csak a kért mennyiséget rendeljük meg.

 

  • A csomagod útjáról folyamatosan tájékoztatunk emailben, így mindig tudni fogod, hogy éppen milyen fázisnál tart a szállítás. Amennyiben kártyával fizettél a webshopban, a kártyáról a termék elindulásakor emeljük le az összeget, ez az "elküldve" státusznál történik.

 

  • Amennyiben szállítási késés merülne fel, természetesen azonnal értesítünk és igyekszünk mihamarább megvalósítani a kiszállítást.

 

KORONAVÍRUS ÉS A BIZTONSÁGOS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

A nordichome.hu webáruház online rendelésfelvétel és házhozszállítás útján juttatja el termékeit a végső felhasználóhoz. Így személyes érintés nélkül tudtok nálunk vásárolni. 

A WHO közleménye szerint tárgyakon is életképes maradhat a vírus, azonban egyenlőre még nem bizonyított, hogy pontosan meddig. Ez a különböző felületek szerint néhány órától néhány napig terjedhet. Az időtartam továbbá függ a környezeti tényezőktől is mint pl. páratartalom, hőmérséklet stb. Azonban, azzal hogy megérintünk egy életképes vírussal fertőzött tárgyat, például a csomagoláshoz használt dobozt, még nem jelent fertőzést, hiszen egy alapos kézmosással vagy fertőtlenítéssel el tudjuk távolítani a vírust a kezünkről. 

A nordichome.hu webáruházban minden termékünket Dániában csomagoljuk majd szállítjuk Magyarországra. A szállítás minimum 1 hetet vesz igénybe, így annak az esélye, hogy életképes vírus legyen a bedobozolt tárgyakon alacsony, ugyanakkor mindenképpen javasoljuk az alapos kézmosást a dobozok átvétele, kibontása után.

A készpénzes fizetést is érdemes kerülni, hiszen a készpénz felületén akár órákig is életképes lehet egy vírus. Nálunk a rendeléskor fizethetsz kártyával, banki átutalással vagy a futárnál utánvétellel bankkártyával (utánvételkor készpénzzel is fizethetsz, de ha tudod kerüld el). A házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi, érintésmentes átadással. Olvassátok el fertőzés megelőzési tájékoztatójukat:

Koronavírus fertőzés megelőzése a GLS-nél

Vállalati prevenció:
•         A szükséges higiéniai teendőkről a munkatársak, szállítási partnerek és vezetőik részletes tájékoztatást kaptak.
•         Az iroda és az üzem több pontján kézfertőtlenítőt, eldobható papírtörölközőt helyezett ki.
•         Amennyiben az alkalmazott a vírusfertőzés első jeleit mutatja, akkor a GLS vezetése előírja, hogy maradjon otthon és azonnal forduljon orvoshoz.
•         A vállalat az üzleti utak helyett a halaszthatatlan megbeszéléseket telefonhívással, illetve videó konferencia szervezésével helyettesíti.
•         Amennyiben egy dolgozó külföldi utazásra megy, akkor azt előre jeleznie kell vezetőjének és hazaérkezése után két hétig nem léphet be a cég területére.
 
Kiszállító depók részére megfogalmazott előírások:
 •         A szükséges higiéniai teendőkről minden depó és futár részletes tájékoztatót kapott.
•         A GLS nem javasolja a külföldi utazást a depó dolgozóinak, amennyiben mégis külföldre utaznak, akkor kéthetes önkéntes karantént ír elő.
•         Ha valaki önmagán betegség jeleit tapasztalja, akkor azonnal orvoshoz kell fordulnia.
•         A depók a futárjaikat kézfertőtlenítővel látják el, valamint a futároknál lévő scannerek fertőtlenítésére szolgáló törlőkendőket vásárolnak. 

A megrendeléssel minden feladott csomag esetében a kézi szkenneren történő Címzett aláírást, a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) helyettesíti, így biztosított az érintésmentes átvétel. Ez a megoldás csak a szkennerrel történő fizikai érintkezésre vonatkozik, tehát sem a készpénzes, sem a bankkártyás fizetést nem érinti.

Tartalomhoz tartozó címkék: szállítás

Keresés